logo
Pro příjemce
icon-pro-příjemce
Pro příjemce
Informace pro příjemce zásilek
icon-sledovat-zásilku
Sledovat zásilku
Zjisti, kde se tvoje zásilka nachází
icon-one-courier
One Courier
Informace o službě doručení kurýrem
icon-one-box
One Box
Informace o metodě doručení do výdejního boxu
icon-one-point
One Point
Informace o metodě doručení na výdejní místo
icon-mobilní-aplikace
Mobilní aplikace
Všechny tvé zásilky na jednom místě
Pro firmy
icon-pro-firmy
Pro firmy
Seznamte se s naší nábídkou služeb
icon-pro-e-shopy
Pro e-shopy
Nabídka služeb pro provozovatele e-shopu
icon-další-spolupráce
Další spolupráce
Jak se stát výdejním místem, provozovat One Box či doručovat naše zásilky
icon-ceník
Ceník
Základní cenová nabídka pro neregistrované zákazníky
icon-instrukce-pro-odeslání-zásilky
Instrukce pro odeslání zásilky
Jak odeslat zásilku s One by Allegro
icon-napojení
Napojení
Informace o možnostech napojení
icon-ke-stažení
Ke stažení
Stáhni si loga, dokumenty a podpůrné materiály
O nás
icon-o-nás
O nás
Seznam se s One by Allegro
icon-aktuality
Aktuality
Zjisti co je u nás nového
Vyhledat výdejní místaKontakt
Přihlásit se
Portál Zásilky
Portál One by Allegro
Začátek naší spolupráce
REGISTRACE E-SHOPU
Portál ZásilkyPortál One by Allegro
Začátek naší spolupráce
REGISTRACE E-SHOPU
  1. Onedelivery
  2. Často kladené dotazy

Často kladené dotazy

 Odpovědi na jednom místě

Najdi odpovědi na často kladené otázky, které ti pomůžou lépe porozumět našim produktům a službám.

  • awaiting for package one delivery

Odpovědi na jednom místě

Najdi odpovědi na často kladené otázky, které ti pomůžou lépe porozumět našim produktům a službám.

  • awaiting for package one delivery
Doručení zásilky
Služba One Courier
Služba One Box
Služba One Point
Odeslání zásilky
Reklamace
Doručení zásilky
Služba One Courier
Služba One Box
Služba One Point
Odeslání zásilky
Reklamace

Doručení zásilky

Jak zjistím stav své zásilky
toggle visibility

O změně stavu zásilky tě budeme informovat pomocí SMS a emailových notifikací či v aplikaci. Stav zásilky můžeš také monitorovat online pomocí aplikace Track & Trace na této stránce. Stačí zadat číslo zásilky a dozvíš se, kde se zásilka nachází. V případě potřeby se můžeš obrátit na náš zákaznický servis. 


Kdy mi bude zásilka doručena?
toggle visibility

Zásilky standardně doručujeme druhý pracovní den od vyzvednutí u odesílatele. O doručení zásilky tě budeme informovat v den doručení přes SMS, e-mail nebo mobilní aplikaci.

Služba One Courier - doručení na adresu

Jak doručujete zásilky domů?
toggle visibility

Zásilky doručujeme v pracovní dny mezi 8 a 18 hodinou na adresu doručení k prvním uzamykatelným dveřím. Kurýr nemá povinnost zásilku vynášet do patra. Možnost doručení do P.O.BOXU bohužel není možná.


Jak zaplatit kurýrovi dobírku?
toggle visibility

Dobírku můžeš kurýrovi uhradit v hotovosti nebo platební kartou (bez dodatečných poplatků pro příjemce). V případě platby v hotovosti žádáme o přípravu částky za dobírku v přesné výši. Obecně ale doporučujeme platit zboží předem už při objednávce na e-shopu.


Jak změnit termín či adresu doručení?
toggle visibility

Pokud potřebuješ změnit adresu nebe termín doručení, kontaktuj náš zákaznický servis.


Je možné kurýrní zásilku přesměrovat?
toggle visibility

Ano, přesměrovat můžeš na výdejní místo, pokud zásilka splňuje povolené rozměry. Pro změnu se prosím obrať na kolegy ze zákaznického servisu.

Služba One Box - doručení do výdejního boxu

Co je to One Box?
toggle visibility

One Box představuje nový způsob doručování zásilek od skupiny Allegro. Objednávky z platformy allegro.cz i mimo ni si tak můžeš nechat pohodlně doručit právě do některého ze zelených výdejních boxů - našeho One Boxu. Více informací o One Boxu zde. 


Kdo doručuje zásilky do One Boxu?
toggle visibility

Do One Boxu doručuje zásilky dceřiná přepravní společnost One by Allegro.


Je skrze One Box možné zásilky také vracet?
toggle visibility

Tuto možnost bude One Box brzy nabízet.


Kdy si mohu zásilku z výdejního boxu vyzvednout.
toggle visibility

Zásilky zpravidla doručujeme následující pracovní den od vyzvednutí u odesílatele. Jakmile je zásilka připravena k vyzvednutí, pošleme ti SMS a e-mail spolu s kódem, který budeš potřebovat pro vyjmutí zboží. Zásilku si poté můžeš vyzvednout kdykoliv během následujících 48 hodin, boxy jsou k dispozici nonstop.


Do kdy je možné si zásilku z výdejního boxu vyzvednout?
toggle visibility

Zásilka je v boxu uložena po dobu 48 hodin. Chceme ti poskytnout dostatek času na vyzvednutí zboží a zároveň zajistit, že boxy budou volné pro nové objednávky. Tato lhůta by měla vyhovět oběma požadavkům. Úložní dobu bohužel nelze prodloužit.


Jak zaplatit dobírku u doručení do výdejního boxu?
toggle visibility

Zásilku je možné z boxu vyzvendout pouze po uhrazení dobírky. Platbu na dobírku je možné provést následujícími způsoby:

  • Přes odkaz z emailu nebo přes naší mobilní aplikaci.
  • V případě doručení do našeho výdejního boxu One Box, lze dobírku také snadno zaplatit přímo přes platební terminál umístěný na samotném boxu.

Co dělat, pokud ztratím kód k vyzvednutí?
toggle visibility

Kód zasíláme v SMS a v e-mailu. Pokud kód nemůžeš dohledat v e-mailové schránce ani v telefonu, kontaktuj náš zákaznický servis.


Jak velké zásilky mohou být doručeny do výdejního boxu?
toggle visibility

Do výdejních boxů je možné doručit zásilky do 15 kg, o maximálních rozměrech 41x38x64 cm. Nemusíš si ale s velikostí zásilky při objednávce na e-shopu dělat starosti. Možnost doručení do výdejního boxu se ti nabídne pouze v případě, že tvoje objednávka splňuje požadované parametry.

Služba One Point - doručení na výdejní místo

Kdy si mohu zásilku z výdejního místa vyzvednout?
toggle visibility

Od momentu obdržení oznámení o doručení si je možné zásilku vyzvednout standardně do pěti pracovních dní, v rámci otevírací doby pobočky. V období hlavní sezóny, kdy rozvážíme velké množství zásilek, jsme nuceni úložní dobu zkracovat, zpravidla na 3 pracovní dny, abychom uvolňovali limitované kapacity výdejních míst pro další zásilky. Pro informace o aktuální skladové době sledujte náš web.


Lze prodloužit dobu pro vyzvednutí zásilky?
toggle visibility

Ano, dobu uložení je možné bezplatně prodloužit až o 3 pracovní dny, stačí kontaktovat náš zákaznický servis.


Co když zboží nestihnu vyzvednout?
toggle visibility

Kontaktuj kolegy ze zákaznického servisu. Některé zásilky je možné vyzvednout osobně na depu, některé se rovnou vracejí zpět odesílateli.


Jak zaplatit dobírku na výdejním místě?
toggle visibility

Dobírku je možné zaplatit v hotovosti nebo platební kartou má-li provozovna k dispozici platební terminál.


Jak velké zásilky mohou být doručeny do výdejního místa?
toggle visibility

Na výdejní místa je možné doručit zásilky do 15 kg, s nejdelší hranou 1,2 m a maximálním objemem 0,2 m3. Nemusíš si ale s velikostí zásilky při objednávce na e-shopu dělat starosti. Možnost doručení do výdejního místa se ti nabídne pouze v případě, že tvoje objednávka splňuje požadované parametry.


Co dělat, pokud ztratím heslo k vyzvednutí?
toggle visibility

Heslo zasíláme v sms a e-mailu. Pokud heslo nemůžeš dohledat v e-mailové schránce ani v telefonu, kontaktuj náš zákaznický servis.

Odeslání zásilky

Jak se stát obchodním partnerem One by Allegro?
toggle visibility

Pokud s námi chceš začít posílat zásilky, seznam se s ceníkem a zaregistruj se s námi na této stránce. Stačí vyplnit základní údaje v jednoduchém formuláři. Po dokončení registrace ti zašleme potvrzení na e-mail se všemi důležitými informacemi včetně vyplněného registračního formuláře a ceníku našich služeb.


Musím být vašim obchodním partnerem, abych mohl odeslat zásilku?
toggle visibility

Ano, přepravu mohou využít pouze naši smluvní partneři, kteří vlastní platné IČO.


Jak předat zásilku do přepravy?
toggle visibility

Přepravu zásilek můžeš objednat v naší webové aplikaci Aplikace Zásilky nebo One Portálu. V aplikaci zadáš všechny informace, objednáš svoz, zásilky předáš kurýrovi a my se poté postaráme o doručení. Podrobné informace o tom, jak funguje přeprava s One by Allegro, naleznete v našem Přepravním manuálu, který je k dispozici na této stránce.


Jak správně zabalit zásilku?
toggle visibility

Pro bezpečnou přepravu zásilky zvolte takový obal, který bude chránit její obsah před poškozením vzniklým při silniční přepravě a proti zátěži způsobené automatickým třídicím zařízením a mechanickým zpracováním. Podrobnější informace naleznete v našem Přepravním manuálu, který je k dispozici na této stránce.


Jaké zboží není možné přepravit?
toggle visibility

Zásilky, které přesahují povolené rozměry a maximální váhu pro danou službu, jak je uvedeno v našem Přehled produktů a služeb - k dispozici na této stránce. Z bezpečnostních důvodů nemohou být přepraveny zásilky, které obsahují zboží jako drahé kameny, bankovky, zbraně, hasicí přístroje, sklo, velké televizory, monitory, zásilky podléhající zkáze a změnám teploty apod. Kompletní seznam zásilek vyloučených z přepravy naleznete v našich Všeobecných obchodních podmínkách, které jsou k dispozici na této stránce.

Reklamace

Jak mám postupovat v případě reklamace zboží?
toggle visibility

Pokud se tvoje zásilka při přepravě poškodila nebo ztratila, kontaktuj co nejdříve odesílatele zásilky nebo vyplň tento formulář. Lhůta je v případě poškození 2 dny od doručení, u ztráty 7 dnů od předpokládaného termínu doručení. Více informací naleznete v našem Reklamačním řádu, který je k dispozici na této stránce.


Jaké informace je potřeba v reklamaci uvést?
toggle visibility

Zásilky standardně doručujeme druhý pracovní den od vyzvednutí u odesílatele. O doručení zásilky te informujeme v den doručení přes SMS, e-mail nebo mobilní aplikaci.


Kdy se k reklamaci vyjádříte?
toggle visibility

Ohledně reklamace budeme kontaktovat našeho smluvního partnera (odesílatele zásilky) do 30 dnů od nahlášení reklamace.


Dostanu za poškozené zboží nové?
toggle visibility

Případnou kompenzaci je nutné dohodnout přímo s odesílatelem zásilky.

Obrať se na nás

Není tu to, co hledáš? Rádi ti pomůžeme.

 

Napiš nám
Napiš nám
  • 4986 x224
One by Allegro
Sledujte násFacebookLinkedIn
Kontaktujte násNejčastější dotazy
AppStorePlayStore

  • Ochrana osobních údajů zákazníků
  • Všeobecné obchodní podmínky
  • Zásady používaní cookie souborů
Copyrights © 2025 Všechna právavyhrazena Allegro Retail a.s.