Reklamaci zásilky můžete podat prostřednictvím našeho kontaktního formuláře. Najdete ho na adrese: https://onedelivery.cz/kontakt/dotaz-na-zasilku.
Podle toho, zda jste příjemcem zásilky nebo odesílatelem, zvolte příslušnou kontaktní cestu.
Reklamaci na zásilku můžete podat, pokud:
- byla poškozena při přepravě,
- se zásilka ztratila.
Při vyplňování formuláře uveďte číslo zásilky.
Pokud byla zásilka poškozena, je třeba reklamaci podat do 2 pracovních dnů od data přijetí zásilky.
Zásilku prosím nafoťte zabalenou a následně foťte postupně při rozbalování. Na fotografiích by mělo být zdokumentováno vnější balení zásilky (např. poškození kartonáže), vnitřní balení a poškození obsahu. Vložte minimálně 3 fotografie v dostatečné kvalitě.
Reklamaci ztracené zásilky můžete podat, pokud od předpokládané doby doručení zásilky uplynulo 7 dní a zásilku jste stále neobdrželi. Pokud tato doba neuplynula, kontaktujte prosím odesílatele zásilky.
Více informací naleznete v: Reklamačním řádu.
Na vyřízení reklamace máme 30 dní ode dne jejího podání.