Můžete zaplatit za zásilku, kterou kurýr doručí na vámi zvolenou adresu, nebo za zásilku, kterou si přijdete vyzvednout na výdejní místo, a to v hotovosti nebo platební kartou (bez dalších poplatků pro příjemce). V případě platby v hotovosti vás žádáme, abyste si připravili přesnou částku na dobírku. Obecně však doporučujeme při objednávce na e-shopu zaplatit za zboží předem.
U One by Allegro AlzaBoxů není možné platit při převzetí. Dobírku je nutné uhradit předem online prostřednictvím platební brány. Odkaz vám zašleme před doručením v SMS a e-mailem.
Problémy s platbou na dobírku – často kladené otázky
1. Proč musím platit přes platební bránu u zásilek do boxu s dobírkou?
Tím, že terminál na Alza boxu nemůže využívat více firem, ale pouze Alza, je nutné při objednání na dobírku do boxu využít jiný způsob úhrady. Z toho důvodu je k dispozici platební brána. Při objednání zásilek do One Boxu máte možnost platit na dobírku pomocí platební brány i terminálu umístěného v APM.
2. Je možné tedy zaplatit těsně před vyzvednutím zásilky z boxu.
Ano, platit je možné až těsně před samotným vyzvednutím zásilky, ale doporučujeme nechat si trochu času, abychom Vám mohli zaslat PIN.
3. Mohu platit zásilku do boxu jinak než přes platební bránu?
Záleží na tom, jaký způsob doručení zvolíte. Platba prostřednictvím platební brány je dostupná pro všechny způsoby doručení kromě One Box. U dodávek do One Boxu můžete objednávku zaplatit i na platebním terminálu umístěném v APM.
4. Co mám dělat, když nemám možnost online platby a chci zásilku do boxu?
V těchto případech doporučujeme zvolit jiný způsob doručení zásilky. Například doručení na výdejní místo nebo domů na Vaši adresu. Pokud již máte zásilku v boxu, zkuste se domluvit se zákaznickou podporou. Nemůžeme však slíbit, že vždy najdeme vhodné řešení.