Pokud vámi objednaná zásilka nedorazila, nejprve zkontrolujte:
- jaký je stav vaší zásilky - to můžete snadno zjistit v mobilní aplikaci nebo na adrese https://onedelivery.cz/
- zda skutečně uplynula doba dodání uvedená při nákupu.
Pokud zásilka nedorazila, má odesílatel právo ji reklamovat. Proto před podáním reklamace nám jako dopravci kontaktujte odesílatele a ověřte si, co se s objednávkou děje.
Chcete-li mít přehled o stavu zásilky, stáhněte si naši mobilní aplikaci One by Allegro:
- App Store
- Google Play.
ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
Jak mohu sledovat stav své zásilky?
Nejjednodušší způsob, jak sledovat stav své zásilky, je prostřednictvím mobilní aplikace One by Allegro. Pokud nechcete aplikaci používat, můžete stav své zásilky snadno zkontrolovat na našich webových stránkách.
Moje zásilka má zpoždění, vidím, že ji odesílatel neodeslal
Pokud očekáváte zásilku One by Allegro, ale dosud jste od nás neobdrželi oznámení, že zásilka je v našich rukou a na cestě - kontaktujte prosím odesílatele vaší zásilky.
Moje zásilka je v rukou společnosti One by Allegro a doba doručení již uplynula
Ověřte stav své zásilky. Zásilky obvykle doručujeme do 2 pracovních dnů. pokud jste zkontrolovali stav a plánovaná doba doručení již uplynula, kontaktujte nás prosím prostřednictvím kontaktního formuláře. Pokud si přejete podat reklamaci, nezapomeňte, že dokud si zásilku nevyzvednete, má právo na reklamaci odesílatel zásilky, proto jej v případě reklamace kontaktujte.