logo
Pro příjemce
icon-pro-příjemce
Pro příjemce
Informace pro příjemce zásilek
icon-sledovat-zásilku
Sledovat zásilku
Zjisti, kde se tvoje zásilka nachází
icon-one-courier
One Courier
Informace o službě doručení kurýrem
icon-one-box
One Box
Informace o metodě doručení do výdejního boxu
icon-one-point
One Point
Informace o metodě doručení na výdejní místo
icon-mobilní-aplikace
Mobilní aplikace
Všechny tvé zásilky na jednom místě
Pro firmy
icon-pro-firmy
Pro firmy
Seznamte se s naší nábídkou služeb
icon-pro-e-shopy
Pro e-shopy
Nabídka služeb pro provozovatele e-shopu
icon-další-spolupráce
Další spolupráce
Jak se stát výdejním místem, provozovat One Box či doručovat naše zásilky
icon-ceník
Ceník
Základní cenová nabídka pro neregistrované zákazníky
icon-instrukce-pro-odeslání-zásilky
Instrukce pro odeslání zásilky
Jak odeslat zásilku s One by Allegro
icon-napojení
Napojení
Informace o možnostech napojení
icon-ke-stažení
Ke stažení
Stáhni si loga, dokumenty a podpůrné materiály
O nás
icon-o-nás
O nás
Seznam se s One by Allegro
icon-aktuality
Aktuality
Zjisti co je u nás nového
Vyhledat výdejní místaKontakt
Přihlásit se
Portál Zásilky
Portál One by Allegro
Začátek naší spolupráce
REGISTRACE E-SHOPU
Portál ZásilkyPortál One by Allegro
Začátek naší spolupráce
REGISTRACE E-SHOPU

  

Moje zásilka nedorazila – co mám dělat?

Pokud vámi objednaná zásilka nedorazila, nejprve zkontrolujte:

  • jaký je stav vaší zásilky – to můžete snadno zjistit v mobilní aplikaci nebo na adrese https://onedelivery.cz/
  • zda skutečně uplynula doba dodání uvedená při nákupu.

Pokud zásilka nedorazila, má odesílatel právo ji reklamovat. Proto před podáním reklamace nám jako dopravci kontaktujte odesílatele a ověřte si, co se s objednávkou děje.

Chcete-li mít přehled o stavu zásilky, stáhněte si naši mobilní aplikaci One by Allegro:

  • App Store
  • Google Play.

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Jak mohu sledovat stav své zásilky?

Nejjednodušší způsob, jak sledovat stav své zásilky, je prostřednictvím mobilní aplikace One by Allegro. Pokud nechcete aplikaci používat, můžete stav své zásilky snadno zkontrolovat na našich webových stránkách onedelivery.cz.

Sleduj zásilku

Moje zásilka má zpoždění, vidím, že ji odesílatel neodeslal

Pokud očekáváte zásilku One by Allegro, ale dosud jste od nás neobdrželi oznámení, že zásilka je v našich rukou a na cestě - kontaktujte prosím odesílatele vaší zásilky.

Moje zásilka je v rukou společnosti One by Allegro a doba doručení již uplynula

Ověřte stav své zásilky. Zásilky obvykle doručujeme do 2 pracovních dnů. pokud jste zkontrolovali stav a plánovaná doba doručení již uplynula, kontaktujte nás prosím prostřednictvím kontaktního formuláře. Pokud si přejete podat reklamaci, nezapomeňte, že dokud si zásilku nevyzvednete, má právo na reklamaci odesílatel zásilky, proto jej v případě reklamace kontaktujte.

Potřebujete další pomoc?   Kontaktujte nás

  

One by Allegro
Sledujte násFacebookLinkedIn
Kontaktujte násNejčastější dotazy
AppStorePlayStore

  • Ochrana osobních údajů zákazníků
  • Všeobecné obchodní podmínky
  • Zásady používaní cookie souborů
Copyrights © 2025 Všechna právavyhrazena Allegro Retail a.s.